Ingen ridning idag

Nä idag är det torsdag och det var idag precis som det brukar Cagas vilodag :) Hon såg rätt nöjd och belåten ut när jag kom. Hon ahde nyss fått kommit in och stod och gjorde det hon älskar mest, käka! Mitt lilla matvrak, äter allt som kommer i hennes väg :) Gjorde allt det vanliga och så passade jag på att putsa lite också... Sen borstade jag av caga och lekte lite med henne :) och självklart pussade jag lite på henne också. :) Söthästen!

Nu sitter jag och kolla på Skärgårdsdoktorn tillsammans med min syster och mamma. Mysig serie det där, kommer ihåg när den gick på tv, och nu var alla sugna på att se den :P och av en slump hittade vi den på Ica maxi förra veckan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback