Inget stall

Nä det är ju som sagt måndag vilket innebär hästfri-dag för mig idag :P Oftast vill jag dit och så men så vet jag också att det är bra med en dag som jag kan plugga på osv. och så hinenr man längta lite extra tills imon ;) vilket mest känns mysigt. Fast jag har inte hunnit plugga alls typ, eller ja hunnit hade jag om jag ahde velat men det ville jag inte :P haha nä vi slutade ganska sent eftersom vi hade labbar idag på eftermiddagen. Snacka om att alla var superflummiga, speciellt jag och Danni (som vanligt). Haha stackars våra labbhandledare, han måste tro att vi är helt totalknäppa :P


Tänkte bjuda på några roliga citat från lärare eller Danni :P tror mest dom är roliga för oss som var där men iaf ;) Tur att man har något som lyser upp den annars ganska trista vardagen :P

Men vadå, är det meningen att jag ska veta vad y är när jag inte ens har fått y? - Danni i ett nötskal
Uppgifter som Danni ska lösa bör alltså se ut på följande vis för att hon ska vara nöjd: Du har följande akvation y=45+2x-3, y är 22. Vad har y för värde?

Jajamen, behöver jag påpeka att det faktiskt är matte D och E vi läser :)



...en massa i ändan vibrerar... - Fysiklärare
Japp, det kan bli knasigt om man är lite trött. Det skulle såklart vara änden, men ack så kul det blev. Speciellt när alla var aningens för trött, inklusive läraren :P alla skrattade och jag vill faktiskt inte veta vad samtliga i salen tänkte på.


Ganska flott! - Matteläraren Kurt
Helt plötsligt säger han det när han har definiertat talet e, jadu Kurt flott vet jag inte om jag tycker det är. Ni ska vet att Kurt är verkligen en klassisk universitetslärare, haha samma kläder, grått/vitt hår, som är typ galet ovårdat, sitter hemma och räknar matte om kvällarna och har humor som få. Helt underbar helt enkelt. Men det var så himla oväntat :D Och talet e, det är inge vidare flott faktiskt :P


Jag tycker ju det är lite egentligen, men det är ju TOTALMYCKE! - Danni i ett nötskal
Haha helt sjukt, vi snackade om hur mycket väldigt lite ström är egentligen, typ 0,1 Ampere är ju supermycket med tanke på att det verkliegn kan rubba saker i kroppen men det låter ju så himla lite. Så, ja då säger Danni det där, helt oväntat och med en himla knasig dialekt och supernöjt. Danni ahr aldrig innan använt ordet totalmycket. :P Lät så himal fel bara.








Kommentarer
Postat av: danni

"Fast jag har inte hunnit plugga alls typ, eller ja hunnit hade jag om jag ahde velat men det ville jag inte :P" .. hahha så söööt :D de är verkligen så. man typ har flera timmar ledigt ibland som man tänkter: jag börjar snart.. haha och så är man sämst för man börjar aldrig :D



haha och våra kommentarer där var fan roligast xD ! <3

2009-12-01 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback