Längesen

Japp nu var det längesen jag skrev igen. det har faktiskt berott på två anledningar:

1. Jag har inte hunnit, har haft så ruskigt mycket att göra. Massa plugg och massa stall och aa jag hinner knappt träffa Jesper längre. Stackarn som får stå ut med mig :P

2. Jag har hatat min bloggdesign :P verkligen hatat! Men nu så, eftersom jag inte har hunnit fixa en ny så frågade jag
Emily om hon kunde fixa en ny åt mig :D hon är så duktig också. Hon kan slänga ihop något på en halvtimme som ser sjukt mkt bättre ut än något som skulle ta flera dar för mig :P Tack Emily ! Hon kommer föresten hit imon, ska bli superduper kul. Har inte sett henne på evigheter. Känner på mig att hon är lite sugen på att se min berömda tös också :D


Nu ska jag se på lite nord och syd med mamma men det kommer ett inlägg lite senare ikväll om dagens ridpass som var typ underbart :D superkul var det och det känns som vi är på rätt spår igen faktiskt :D

Kommentarer
Postat av: CILL

hejhej, hur är det?

lycka till med bloggen btw :)

Postat av: Emily

Kul att ses igen :D

2009-11-08 @ 20:45:52
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback