Min inköpslista





Träns - Jag vill ha ett nytt träns, just nu lutar det åt ett Dyon eller ett Treadstone (kom gärna med förslag på andra märken med sköna, mjuka och snygga träns), vill helst ha ett remont, men tyvärr verkar det nästan omöjligt att hitta ett snyggt. Så jag har börjat ge upp, det är väl Dyon´s, men det känns lite saftigt penga-mässigt egentligen :P jag får väl se om jag kan fynda :)

Lädergrimma - Har inte så stora krav egentligen mer än att lädret ska vara mjukt och att grimman ska vara snygg och klassisk :)

Skydd - Skydd, lite mer lämpade till dressyr står högst, ska vara lätta att hålla rent och relativt tåliga :) Någon som har något förslag?

Vill egentligen ha nya senskydd också, men det är egentligen ingen kris-sak då jag ahr ett par Veredus som funkar prima :) Kanske om jag hittar något riktigt fynd :)

Hjälm - Eller ja hjälm och hjälm, ska kolla om jag kan hitta en Charles Owen Wellington Classic eller en john whitaker till ett bra pris, annars beställer jag en istället :)

Schabrak - Jag behöver ett marinblått dressyrschabrak att ha vid tävling, funderar på ett schockemöhle för jag älskar verkligen de schabraken. Skulle vilja ha ett grått att ha till vardags också, så jag hoppas på att kunna fynda.

Tröjor - Jag vill ha några nya tröjor, älskar verkligen den från Kingsland och skulle vilja ha den eller någon anna liknande. Sen gillar jag dessutom Shockemöhle sports tröja också, så den ska jag hålla utsikt efter :)

Lite nya t-shirtar osv skulle också behövas.

Väst - Skulle även vilja ha med mig Shockemöhles bruna väst, men jag får se jag har ju trots allt en marinblå kingsland :P men den skulle inte sitta fel. Jag tycker den är skitsnygg :D


Det är ett tag kvar tills det gäller men planera skadar ju aldrig :P Har ni planerat era inköp?

Kommentarer
Postat av: Emily

småälskar ditt inlägg



Vi har inte bokat biljetter än till göteborg :) blir nog fredag & lördag i år igen ^^

Postat av: cathie

Oj, jag har ingen aning om vad jag ska köpa, så det kommer nog bli lite av varje :P (ska till globen)



Haha ja men precis.. Jag får väl istället se det possitivt med att han inte saknar mig varje kväll jag är i stallet, utan är fullt upptagen med spelet :P

2009-11-19 @ 16:02:24
URL: http://cathie.se
Postat av: loisa

vilken snygg häst du har! :)

2009-11-20 @ 21:42:27
URL: http://sorino.blogg.se/
Postat av: Louise

Trevlig blogg! :)

2009-11-20 @ 22:44:18
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

det har jag inte gjort :P dock planerat inför globen horse show

2009-11-20 @ 22:58:09
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback