Stallet

Tänkte jag kunde visa några små bilder från stallet :) dock inte på allt men lite delar iaf, dock med mobilbilder så ja kvalitén kan ju variera ;)


Cagas box


Tittut :)


Cagas boxgranne, ursöta Theo :)


Såhär ser det ut vid uteboxarna just nu :) Själva stallet är bakom mig.


En del av själva stallet. Är bakom mig också och sen fortsätter det in vänster längre fram.


Här ser ni en del av sommarhagarna i bakgrunden, har dock ingen bild på vinterhagarna, men det är typ vanliga grushagar iaf. Som vi brukar ha lite pinnar och träd i som underhållning :)


Mitt stört fulla skåp :P skulle behöva ett lika stort till, minst!


Aa och till sist manegen som ni nog redan sett :)

Det avr en liten snabbtitt i stallet där Caga står och där vi trivs väldigt bra :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Vill med ha ridhus buhuuu, du skulle trivas i vår sadelkammare.. hur mkt plats som helst ;D

Postat av: Emily

Sv: Det hade ju varit kanon ;D så kan man ta med hästen in med (A)

2009-11-28 @ 21:54:21
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback