Dagens ridpass

Eftersom det var relativt fint väder idag (förutom blåsten då) så passade jag och Linn på att rida ut. När vi väl kommit en bit blåste det nästan ingenting så ridturen blev faktiskt himla mysigt. Dock var det rätt blött på de fletsa ställerna så det blev mest skritt, det var dock mysigt. Hästarna var iofs spända som två fiolstränger men vi ryttare uppskattade iaf turen ;) Hennes tidigare sår i mungipan är riktigt fina nu, så hon får gå bettlöst i ett par dagar till men sen blir det bett och hårdträning :) har dessutom hört att vitt vaselin ska motverka skav i mungipan om man masserar in det innan ett ridpass, så jag införskaffade det idag så jag tänkte testa med det faktiskt :) vill ju verkligen göra allt jag kan så det inte kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback