Hej igen!

Japp det har varit lite uppehåll så att säga, det beror mest på min tenta som jag ahde i måndags och sen har jag som sagt inte haft någon dator. Men nu är den hemma igen :D Så nu ska jag försöka blogga mer regelbundet igen. Jag har iaf ridit med bett några dagar nu och det har gått finfint :) Idag var hon dock lite stel men det beror nog mest på att hon vilade igår :) Men hon var iaf pigg och glad och lika mysig som vanligt, även om jag var lite kinkig på henne för att hon tittar på allt överallt även om hon passerat det 10000 ggr tidigare ;) men aja. Det kommer ett senare inlägg med lite bilder från ett pass i söndags, då hon kändes bra mycket bättre :) Ska bara låta kameran ladda och sen lägga över bilderna och redigera dom lite, för jag antar att dom är rätt mörka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback