v. 41

Jag är egentligen ganska kass på att hålla det jag planera, dels för att jag är lite spontan och vill göra det jag känner för och dels för att jag vill se lite vad det blir för väder. För jag rider ju hellre ut om det blir fint väder än om det blir fult. Óch passar hellre på att rida inne om det är fult. Lite måste man ju utnyttja vädret :) Men det här är iaf var jag ska ha gjort, sen om jag flyttar om lite är inte hela världen. I mitten på veckan ska jag se om jag kan börja rida med bett lite försiktigt, jag hoppas på det.

PLANERING v. 41

Måndag:
Ridskola (dressyr eller uteritt)
Tisdag: Dressyr, lite skänkelvikningar, mycket åttor och serpentiner för att får henne mjuk i hela kroppen. eventuellt lite öppnor också.
Onsdag: Dressyr, med lite bommar osv
Torsdag: Vila
Fredag: Dressyr, forts från tisdagens arbete + ev. mycket halter och igångsättningar skritt-galopp-skritt
Lördag: Uteritt
Söndag: ?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Tackar tackar, det är alltid roligt att höra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback