Dagens ridpass



Idag gick hon till skillnad från tidigare dagar väldigt bra, hon kändes mycket mjukare och trevligare att rida idag. Hoppas det ger med sig ytterligare, men som sagt kan det vara svårt att rida igenom henne på ett hackamore. Så jag får göra det bästa av situationen, det är ju bara i några veckor. :P mamma följde med idag och hälsade på henne :) Så kameran åkte med, dock får ni ha överseende med att jag ser ut som en tjock köttbulle och att hästen är lite småtjock och hmm iten så vit längre ;) Förhoppningsvis ska vi båda banta lite grann :P Min sits är inte heller den bästa och jag kollar gärna ner jag vet, men den har blivit lite kasst och det är inte så konstigt med tanke på att den inte var super innan och nu är det ett bra tag sedan jag red :)






Kommentarer
Postat av: thesshanning - ur en hästnörds synvinkel

Svar: Men gud så söt hon är! :D

hur är hennes personlighet? :)



Visst är ägeriet en konstig men grym känsla? efter så lång väntan och önskan, jag tycker fortfarande att det känns helt amazing trots att det är 5 månader sen jag köpte min dam. 5 månader är visso ingen jättejättesuper lång tid, men det är iaf en bra bit på vägen.. Och ja, man kan bara älska att vara en stolt ägare! ;)



Vad har du gjort ihelgen?

Kram! <3

Postat av: thesshanning - ur en hästnörds synvinkel

Svar: Men gud så söt hon är! :D

hur är hennes personlighet? :)



Visst är ägeriet en konstig men grym känsla? efter så lång väntan och önskan, jag tycker fortfarande att det känns helt amazing trots att det är 5 månader sen jag köpte min dam. 5 månader är visso ingen jättejättesuper lång tid, men det är iaf en bra bit på vägen.. Och ja, man kan bara älska att vara en stolt ägare! ;)



Vad har du gjort ihelgen?

Kram! <3

2009-09-21 @ 21:37:21
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fina bilder :)

2009-09-25 @ 12:48:26
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vilken fin häst du har :)

2009-12-22 @ 16:49:27
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback