Dagens ridpass + lite till



Tösen vilade igår därav lite kasst med inlägg. Själv var jag först i skolan 10-15 och sen jobbade jag 15.30-20 så det var en lång dag för mig igår, jag var helt slut när jag kom hem och det jag gjorde var att räkna lite matte och sen tog jag mig till sängen :) skönt var det! Min underbara mamma fixade allt i stallet igår, och det jag lovade henne när jag skulle köpa häst var att inte involvera henne, men jodå det tog inte ens en vecka :) men hon är snäll min mamma :D

Idag däremot åkte jag till stallet vid 10 och gjorde allt och sen red jag. Blev lite dressyr i ridhuset, mycket dressyr på senaste vet jag men det beror delvis på att jag inte har en hoppsadel så jag kan inte hoppa och sen har jag inte haft tid/någon att rida ut med på ett par dagar nu men det blir lite slappare mot slutet av veckan :) Hon gick iaf himla bra idag, förutom att hon tittar på allt, trots att hon gått förbi det 100 miljader ggr innan ;) Ska testa att rida på ett sidepull några ggr också, fick låna ett av Marina, just för att Caga får skav av hackamoret. Hoppas det blir lite bättre av att variera mellan de båda :) Själv har jag aldrig ridit på sidepull så jag har ingen aning om hur det funkar? Någon som ridit på det? :)

Nu ska jag äta något och sen ska jag sätta mig på en buss för att möta upp Danni och så ska vi jobba idag igen :) "Tänk på pengarna" är vad jag intalar mig själv hela tiden :D

Kommentarer
Postat av: Emily

Så söt hon är :) jag hade velat testa sidepull, har aldrig gjort det faktiskt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback