Dagens ridpass

Känns helt sjukt att jag faktiskt kan skriva så :) Sjukt på ett bra sätt såklart.

Eftersom det var så fint väder även idag så kunde jag och Linn inte låta bli, vi red ut idag också ;) Vi red bort mot Dala typ och red lite vid terränghindrerna, dock hoppade jag inte utan det är bara så himla fint att rida runnt där :) Nä hoppa får jag vänta med tills jag får ett bett i munnen på henne. Attans vad stark hon blir på ett hackamore. :P Vi avslutade med lite dressyr i en gräshage. Just för att hon har så mycket energi fick hon springa av sig lite, men jag gjorde också mycket tempväxlingar och övergångar, eftersom hon var så attans stark så ville jag att hon skulle lyssna lite mer på mig :) i slutet kändes hon faktiskt himla fin :)

Eftersom flera har frågat efter bilder så tänkte jag bjuda på ett par iaf :)








Kommentarer
Postat av: Emily

Men gud så söt hon är :) Mikaela som -egentligen- inte ville ha ett sto och egentligen ingen skimmel heller.. nu har hon ett skimmelsto haha gulls ^^

Postat av: Joline

Åh vilken underbart fin häst du har!! :)

2009-09-18 @ 15:07:53
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback