God morgon!

Nu ska jag snart kila till bussen och åka till skolan. Sjukt tråkigt eftersom danni inte kommer på föreläsningen idag. Blir bara så sjukt tråkigt utan henne :( men hon kommer sen så vi kan räkna lite. :) Sen drar jag nog till stallet direkt efter skolan eftersom Linn slutade tidigare än mig och hon vill inte vänta så länge ;) men det är väl helt okej. Så vi hörs nog inte fören ikväll, men då kommer jag att bjuda på lite bilder iaf, inga super kanske det kommer nog först på fredag, men digitalkameran åker med idag iaf :D

Kommentarer
Postat av: thesshanning

Svar: MEN JAA! :D du fick hem hästen, hihi. nu blev jag lycklig å, hahaha! hur gick första ridturen & allt? ta många bilder och visa! :) hon var ju riktigt fin.. det är pirr i magen varje gång man kommer till stallet och ser hästen och kan säga till sig själv att "det där är MIN häst, ingen annans!" Gud vad glad jag är för din skull Mikaela! :) har lagt till dig på blog lovin förresten, så nu blir du inte av med mig.. haha :)



Tack så jättemycket, det värmer! håller helt med dig, lila är snyggt! :D



Kram! <3

Postat av: thesshanning

Glömde svara på att det är en tjej som heter camilla som gjort allt på min blogg, en superduktig och härlig tjej! hon kan nog hjälpa dig med din nya design om du frågar :) - http://camillafamme.se ;D

2009-09-17 @ 10:08:12
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: Johanna

SVAR - Haha oj, det var blandade känslor! =) Bara man hittar motivationen och har mål så blir träningen rolig! :)

2009-09-17 @ 12:42:34
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback