Hästägare!

Japp det är jag nu, känns konstigt, ovant och ja typ UNDERBART! Alla papper skrevs på och sådär för någon timme sedan :) allt gick finfint och ja som sagt jag fattar ingenting :P känns så fruktansvärt ovant så att säga. Något jag velat ha så länge finns helt plötsligt, vilkert känns mycket konstigt, fast bra också såklart :)

Eftersom Marina inte hann rida henne idag så fick jag göra det :) Så jag har faktiskt klarat av min första ridtur som hästägare till världens finaste lilla filur :D Kändes toppen! Det enda är att jag måste rida henne på hackamore (veterinärens inrådan då hon har ett sår i munnen som läker snabbt men kan spricka igen så hon tyckte bettlöst för att det verkligen ska få läka helt) i 3-4 veckor, och hon är något stark på det, men det ska nog gå bra :) Hellre det och ett sår som är fullt läkt än ett som går upp titt som tätt :)

Ni får nöja er med samma dåliga mobilbild som på bdb, men det kommer bilder jag lovar, ska ta med kameran imon så ska ni få se bilder på den lilla skönheten :)



Kommentarer
Postat av: Emily

Så härligt ^^

Postat av: Joline

Grattis! :D

2009-09-18 @ 15:08:35
URL: http://rangelben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback