Puh (MAGONT)

Inte visste jag att det skulle vara såhär jobbigt att kolla/köpa på häst, jag har alltid sett det som en dröm. Numera har jag konstant ont i magen. Suck! Nu har jag haft magont, illamående (bara tll och från som tur är)och en stor fet klump i magen en hel vecka (en vecka som dessutom till skillnad från alla andra har sniglat sig fram). men nu är det snart dax, imon kl 07:00 bär det av mot Slöinge och ÄNTLIGEN ska den där dumma besiktningen ske. Jag hoppas, hoppas, hoppas att hon går igenom utan problem :) jag kommer såklart berätta för er alla hur det gick imon så fort jag kommer hem :) vilket bör bli runt 12-13, någon gång, för väl hemma i stallet ska jag träna lite med släp, när vi ändå har en bil med transport tillgänglig :)

Dessutom alla ni som följer min blogg får gärna följa den på
bloglovin, skulle vara kul att se hur många som faktiskt följer min blogg :) Men jag hoppas iaf att ni håller tummarna för mig skull imon också :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Tack så mkt, vad roligt att höra :D Nu bev jag glad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback