Favoritdag

Idag är en utav mina favoritdagar, dagen innan tävling :) finns inte mycket som slår det, speciellt inte nu när det är ganska många som ska iväg :) så vi kommer nog bli ett gött gäng i eftermiddag/kväll som ska putsa, tvätta, knoppa och packa :) om inte annat så har jag Ingela, och hon är svårslagen för hon är pratsjuk och lika långsam som jag så henne har man liksom kvar en bra stund :D  Åker nog till stallet runt 3-tiden skulle jag tro, det brukar bli lagom och hinna med allt det vanliga först. Tror inte jag badar hela Caga, för det första är hon ganska ren (förutom vissa ställen) så det känns ovärt att duscha hela henne, får se lite. Tar nog bara ben, ansikte, svans och de fläckar som jag hittar :)

Kommentarer
Postat av: Emily

sv: Självklart ska jag komma & hälsa på snart, säg bara till när det passar dig så ^^ När slutar skolan för din del?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback