Lite tid och mycket att göra

Den här veckan har jag haft lite tid och mycket att göra. Jag har tenta på onsdag och på söndag är det ju tävlingsdebut. Så jag laddar för fullt vill jag lova, även om jag är nervös till döden. Det kan gå både kalasbra och sjukt dåligt men så får det vara :) det beror helt på Cagas humör och på hur hon trivs på banan. Damen min är nämligen väldigt tittig av sig och blir lätt spänd i nya miljöer, och nu har hon ju inte tävlat på väldigt länge så det lär ju inte göra saken bättre :P men nu ska jag ha positivt tänk :) det kommer iaf bli kalaskul att få komma igång lite mer på riktigt :)

Det är faktiskt väldigt många i stallet som ska tävla i helgen, många imon faktiskt så det är sån där super mysig tävlingsstämning om ni vet vad jag menar? Alla sitter och putsar, knoppar och snackar. Peppar varandra och önskar lycka till. En sån där mysig och pirrig stämning :) Jag ÄLSKAR den! Imon ger sig Lollo till Särö (typ 10 min bort), Mathilda och även Amanda ska ner till Susedalen (ponnytävlingar imon), så jag önskar dom massa lycka till :) På söndag blir det jag, Helene och Heidi, kommer nog bli riktigt trevligt. Synd att lastbilen ska användas, annars hade vi nog tagit den, vilket hade gjort det ännu lite trevligare kanske ;D Men en annan gång ska vi nog få ihop det också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback