Shoppade i onsdags

Glömde ju nämna att jag shoppade lite i onsdags :) var ute efter ett par nya vita ridbyxor, har länge tittat på MH vita jeansmodell, tycker dom är urläckra, jag gillar när det händer lite, kanske inte så klassiskt till dressyr men det bryr jag mig inte om, jag tävlar ju bara lokalt iaf :P så jag köpte ett par såna, fanns ett par helskodda kvar i hela butiken, gött att det var rätt storlek då :) Riktigt snygga på var dom :) sen hade mitt träns ÄNTLIGEN kommit, mina 2 utlovade 2 veckor blev till 2,5 månader. Riktigt segt, men nu fick jag det iaf. Ska rida med det idag tänkte jag och om Caga inte känns annorlunda (annan nosgrimma) så ska jag ha det på tävlingen på söndag :) det ska ju främst bli ett tävlingsträns :) bild på det får ni när det sitter på hästen. förhoppningsvis idag :) sen råkade jag få med mig hem en piké från Eurostar, en röd med ett marinblått "kryss" på halva baksidan som jag ahr suktat efter huuuur länge som helst, så nu är den min :) Sen blev det också en superfin lite tunnare tjocktröja från Joules, randig i marint och benvitt med röda detaljer, skulle verkligen inte ha den men den var heeelt underbar :D

Nu kommer ett par bilder på Emilys begäran :P dom blev lite mörka men det får ni leva med.




Vita tävlingsridbyxor Mountain horse


Tröja från Joules


Piké från Eurostar

Kommentarer
Postat av: Emily

Kul med tränset! :D Och de ridbyxorna rååkar ju vara så snygga med ^^ Vill se bilder på allt ;)

Postat av: M_N Melinda

Snygga kläder! vill haa



sv. ååh, inte kul med mål i manen om man måste knoppa! det slipper iaf jag eftersom jag hopptävlar :P

2010-04-25 @ 16:46:35
URL: http://munderstreckn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback