Sjuk och uteritt

Japp det stämmer, jag har bloggat dåligt pga mycket plugg, 2 tentor på 1,5 vecka är tungt vill jag lova. Sen på det blev jag igåe helt plötsligt hes och kunde typ inte prata utan att låta som en gammal kärring som rökt i 80 år. Sen började dagen superbra, jag är nu inte bara hostig som fan utan nu har även snuvan börjat smyga sig på, det kliar som TUSAN i näsan. Så tur för mig att Caga skulle vila igår och uteritt idag, så jag fick ta det lite lugnt iaf. Jag oroar mig mest för imon, Caga behöver verkligen ridas igenom imon inför söndag så jag hoppas jag känner mig lite bättre så jag orkar med det imon :)

Idag avr vi mest ute och lullade. Jobbade dock en del skänkelvikningar och slutor på några grusvägar. I början var hon ganska tjafsig, vilket iofs är ganska förståligt eftersom hon vilade igår och innan det red vi ett ganska planlöst pass med lite bommar i tisdags. Efter ett tag släppte hon dock och blev riktigt, riktigt mjuk och fin i sidorna. Hittade även ett par torra vägar som jag kunde trava/galoppera lite på, galoppen var kanonfin verkligen :) Fina häst, så jag avr väldigt nöjd idag. Nu håller vi tummarna att jag blir superfrisk till imon :) (drömma kan man ju alltid göra) så jag kan rida ordentligt för det behövs som sagt inför söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback