Snart dax för stallet

Snart ska jag till stallet :) vi ska lasta ca 8 så jag vill ha lite tid på mig, jag tror nämligen att Caga har massakerat sina knoppar och säkert legat i lite bajs också så hon kommer nog behöva en uppröjare innan vi är klara att åka. Sen har jag inte packat allt än, inte riktigt allt för jag glömde min packlista igår och då vill jag lova att jag alltid glömmer lite saker så det ska kollas igenom och sedan packas in :) Tur att far min kommer och hjälper mig lite :)

Igår tog det över 5 timmar i stallet, fråga mig inte hur fan det kunde göra det. Helt sjukt, jag var mer eller mindre död och på svältgränsen när jag kom hem men jag överlevde som tur var. Det drog ut på tiden lite eftersom Caga totalt vägrade stå still minsta lilla när jag skulle knoppa och sen fick hon för sig att jag skulle rycka manen och då stod hon och skakade med huvudet varje gång jag kom till slutet på flätan. Jippie! Det är ju inte då man vill att dom står still eller så :P Så jag var inte så glad. Det roliga var att Matilda också var arg, för att hon är så långsam, men hennes knoppar är iaf fina :) Ingela stod och svor för att hennes knoppar blev fula :P haha hon gjorde om dom säkert 10 ggr. Har faktiskt aldrig sett Ingela så sur över något. Det roliga är att alla var så sura och irriterade att det faktiskt blev kul iaf :P så ja vi skrattade typ åt varandra istället :D

Men nu ska jag kila. Jag hoppas jag ska kunna få pappa att fota lite också, men man vet ju aldrig.
Önska mig lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback