Uteritt

Igår vilade Caga men i onsdags så red vi ut :) vi red runt dala och en lite sväng i skogen. Blev mest skritt då det fortfarande är otroligt blött på de flesta ställerna. Caga var pigg och superglad, vilket var skönt för det var just det jag ville få fram. Hennes busiga och positiva sida, en glad häst helt enkelt. Sen blev jag så sugen på att hoppa när jag red förbi paddocken och såg att det stod hinder kvar :) Så vi tog några språng faktiskt, runt 8-10 språng kanske och då var det högsta på typ 70 cm, så det var mest skutta :) Caga var riktigt fin, väntade och var lugn. Riktigt trevligt var det, hon tyckte det var superkul också och det är verkligen ett plus i kanten :D

Har märkt att jag har väldigt dåligt med bilder just nu :( ska verkligen ta med kameran förhoppningsvis både imon och självklart på söndag. Så jag får lite nya bilder att dela med mig av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback