Veckoschema

V. 14

Måndag:
Joggning i manegen
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Dressyr, rida igenom programen
Torsdag: Vila
Fredag: Uteritt + ca 15 min i rudhus/paddock för lite finslipning
Lördag: Dressyr, lösgörande och finslipning
Söndag: Tävling

Hade helt glömt bort att den 11:e var redan nu till helgen, har hela tiden haft för mig att det inte är fören nästan helg så jag fick en lite chock när jag kom på det. Dock ska det nog gå bra iaf, Caga går ganska bra nu iaf, jag hoppas dock att jag hinner få min nya skjorta tills dess, tveksamt tror jag men man kan ju alltid hoppas. Mitt träns däremot verkar jag aldrig få. Max två veckor sa dom, snart har det gått 1,5 månader :S sjukt dåligt tycker jag. Så jag får väl ringa och höra igen, annars tänker jag köpa något annat om det inte kommer snart. Sjukt tråkigt! Dock taggar jag som sjutton inför söndag nu :)

Kommentarer
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: nej verkligen inte! ;)

Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: tack så mycket! :D hon är ju ett ganska bra motiv också ;)

2010-04-06 @ 09:28:47
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Emily

Det kommer gå jättebra! :)

Tråkig med tränset, aldrig kul när man får vänta :/

2010-04-06 @ 11:46:59
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback