dagens

Var: ridhuset
Tid: ca 40 min

Idag avr Caga mycket, mycket finare än igår. Riktigt trevlig, lite tjafsig i början men hon blev riktigt fin i slutet. I traven  var hon lite instabil, eller ja hon tappade takten ibland men överlag avr hon riktigt trevlig. Bästa gångarten blev nog galoppen, något stretig i början men sen blev hon riktigt eftergiven oich fin. Red mycket öppnor, skänkelvikningar, volter och serpentiner. Försökte att aktivera henne hela tiden för att få igång henne och för att verkligen få igenom henne. Red lite förvänd galopp vilket gick kalasbra! Hur skönt som helst. Både jag och Caga var ganska möra efter dagens pass faktiskt, men det är mest skönt. Verkar som om jag fick låna Amanda på fredag också så då blir det lektion, skönt :)

Får se om det inte blir uteritt imon med avslut i paddocken (sista 10-15 min) med lite bommar bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback