byta klubb

Jag står i valet och kvalet att byta klubb, antingen stannar jag kvar på Norhalland eller så byter jag till Hermanstorp. Anledningen till varför jag funderar är helt enkelt att Sandra och Ida tävlar för Hermanstorp, vilket är en fälttävlans klubb medan Norhalland mestadels är en dressyrklubb. Om jag tänker satsa på fälttävlan så hade det varit kul att tävla för samma klubb som dom jag kommer åka med :) men jag får se, men det lutar nog åt Hermanstorp trots allt, även fast jag varit nöjd med Nordhalland. Jag rider ju inte i lag i dressyr iaf så därför spelar det egentligen ingen större roll om jag byter. Vad skulle ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Emily

Mig är nog ingen idé att fråga, skulle absolut välja dressyrklubben även om jag skulle tävla fälttävlan. Enveten som man är haha x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback