fälttävlan

Jag har typ bestämt mig, jag ska ta fälttävlanskortet (om min häst vill så att säga). Jag pratade lite med Sandra igår om vad hon trodde och sådär, hon trodde att det skulle kunna passa oss ganska bra. Om inte annat kan det nog vara bra för Caga (som är ganska fjantig och tittig) att komma ut och se lite, hoppa lite konstiga saker osv.

Dessutom är det många som ska börja träna till våren, Sandra, Tim, Helene, Camilla, Sandra osv så det kommer nog blir hur trevligt och kul som helst :) Om träningarna går bra, så blir det fälttävlanskortet och sen får jag se hur det blir, men om Caga tycker det är okej så hoppas jag på ett par starter till sommaren :) verkar hur kul som helst. Och eftersom så många ska börja så kommer det bli väldigt kul även på tävlingarna. Sandra ska ju dessutom börja tävla sin lilla i de lättaste klasserna och det skulle kännas tryggt att ha med någon som kan, för jag kommer vara heelt totalt lost :P

Dessutom snackade vi lite hoppning, och Sandra trodde absolut att vi skulle kunna tävla någon liten lokal efter jul, i februari/mars. Hon skulle dessutom ha en CR på nordhallands ridklubb v.2, så den är målet för stunden iaf :) Känns som om nästa år bara kommer att bli bättre!

Bjuder på ett par favoriter :)

Ni måste hålla med om att sommarkänslan är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback