julpyntat


Mycket mer går inte att göra om man inte vill ha det förstört :)

Då har det julpyntats i stallet också,
jag tycker fortfarande att det är viktigt att det julpyntas. Dels för att jag älskar att göra det men också för att det är så otroligt mysigt att komma in i stallet när det är pyntat. Jag tror det har och göra med att jag gillar hela julen och vill ha så mycket av den som möjligt och självklart ska hästarna också änna att det är jul, lite extra mycket gott och extra fint i stallet :)

Hur gör ni? Pyntar du i stallet? Är du ensam eller brukar flera/alla pynta?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack så jättemycket! Alltid roligt med respons. Vilken superfin blogg du har förresten, väldigt fin struktur :)



Har inte tagit tag i julpyntandet än, men visst blir det en mycket mysigare stämning :)

Postat av: Emily

Mysigt det blev ^^ Jag ska julpynta vårat stall i helgen :D

2010-12-07 @ 23:04:57
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Julia

fint det blev :D



jag brukade pynta MASSOR i stallet när jag var yngre, men det är så tråkigt att stända undan sen så nu blir det typ inget :P

2010-12-09 @ 12:29:17
URL: http://ryttarliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback