tänke...

...göra en Sabina, lite olika inlägg för att ni ska få lära känna mig lite bättre. Jag komemr dock inte ha lika många punkter och även inte köra samma. Men idén var en riktigt bra idé tycker jag. Det är sånt som jag gärna skriver dessutom och som jag kommer tycka är kul att det finns.

De saker jag komemr skriva om är först dessa, sen kommer det nog att fyllas på, speciellt om ni har några speciella saker som ni vill läsa om. Då är det bara att säga till! :)

  • Mitt hästliv
  • Mitt bästa minne (både hästrelaterat och icke hästrelaterat)
  • Mina ambitioner
  • Min familj ur en hästrelaterad vinkel
  • Mina drömmar
  • Det här får mig att bli ledsen
  • Mina favoritprylar
  • Hur jag spenderar min tid
De kommer främst att skrivas ur hästsynvinkel men också lite mer om bara mig, men jag ska försöka hålla det hästrelaterat då detta främst är en hästblogg men en del annat kommer naturligt att smygas in så det får ni leva med. Det första inlägget kommer upp imon på morgonen, det kommer bli två tidsinställda inlägg då jag kommer befinna mig på Gekås i ullared tillsammans med resten av Sverige :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Låter spännande, det är nästan så man skulle haka på haha! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback