tävlingsmål 2011




DRESSYR
  • Stabilare rundor i LB:1 - LA:4, vill ligga stabilt på minst 62% i varje start
  • Få fler placeringar, som jag hoppas kommer komma i och med stabilare rundor
  • Få Cagas galoppkvalité ytterligare bättre, så att vi kan få 7:or istället för 6:or för övningarna är inget problem utan det är att hon inte alltid blir 100% ren som drar ner poängen
  • Jag ska rida bättre, koncentrera mig, slappna av, rida noggrannare vägar osv
  • Ha ännu mera kul!
HOPPNING
  • Komma ut på ett par CR
  • Tävla lite lokalt på 0.95-1 m
  • Förhoppningsvis som Caga tycker det är kul, att vi ska kunna satsa lite i omhoppningar och kanske få med oss någon liten rosett hem :)
  • Träna regelbundet, och hoppas att Caga kommer hoppa ännu lite lugnare och mer avslappnat
FÄLTTÄVLAN
  • Sandra är en riktigt inspirationskänsla så jag funderar på att ta fälttävlanskortet till våren
  • Om det går bra, flyter på så skulle jag vilja hinna göra en start under sommaren


Sen ska vi fortsätta ha kul, träna och bli bättre förstås :)

Kommentarer
Postat av: josefine

Trevlig häst du har! :)

Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Sv: Jag håller helt med dig, det var inte alls min smak heller :/

2010-12-02 @ 21:34:49
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback