Dagens hoppning

Vi hopapde ju som sagt idag, jag tränade inte men jag anslöt mig till Linn och Annika vilket brukar bli kalasbra. Även denna gång blev det en kanonbra bara från Annikas bok :) JAg har inte tid att skriva så mycket så jag ladda bara upp en bild så ni kan se vad vi gjorde. Ett mer exakt inlägg kommer imon jag lovar, men nu måste jag plugga. Har pluggat som en tok men det komemr iaf gå åt helvete. Caga var iaf kanonfin idag :D vi hoppade mest banan så som bilden visar men vi hoppade även olika linjer osv. mer imon som sagt :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja oftast försvinner ju det gråa tillslut.

Men vi hade en ponny på ridlägret som fick behålla det grå. så det finns ju hopp iaf :D



Hur gammal är hon?

Postat av: fridan

hihi okej, jag hade gissar på nån connemara-inblandning :) men det var det ju inte då :D



var det hoppträning som du smet in på eller hur menar du i detta inlägg? :D

2010-02-15 @ 08:59:40
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan

njae, är nog jag som är trögfattad haha :P

tränar ni för nån också i hoppningen annars eller är det bara på egen hand? :)



tycker det är kul med nya övningar o så i hoppningen :) vilken bok var denna från?

2010-02-15 @ 14:23:45
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback