Dålig uppdatering

Det har varit sjukt dålig uppdatering jag vet, men det beror på att jag nästan inte varit hemma alls. Jag och Linn åka in rätt tidigt till gbg horse show i fredags och gick ganska många timmar på mässtan. Fick med mig lite saker som jag tänkte skriva lite längre ner. Sen kom jag hem sent och gick typ bara och la mig direkt. Sen var det upp tidigt i lördags och så åkte jag till stallet och fixade (Caga fick vila) sen åkte vi in till gbg horse show igen jag och mamma den här gången :) vi var faktiskt inte inne till 10 utan vi valde att komma in vid 12-tiden :) sen gick vi på mässan och sen gick vi på horse show på kvällen också :) det är nästan lite länge att gå en hel dag, nästan bättre att dela upp det i halvadagar faktiskt, tror det får bli så nästan år faktiskt. I lördags elelr ja igår shoppade jag väldigt mycket, och jag fick nästan köpt allt på min lista :) så jag var nöjd, lite småsaker bara som jag får fixa lite längre fram :)

Jag köpte ju som sagt väldigt mycket saker. Jag ahr tyvärr ingen bild just nu för allt är verkligen enrpackat (en del ahr redan åkt till stallet) men förhoppningsvis ska jag fixa en bild imon så¨ni får se. Men jag tänkte iaf säga vad jag köpt så ni får en liten bild i huvudet iaf. Som sagt så försvann det mycket penagr på kontot och jag trodde jag skulle ha 0 kr på kontot när jag tittade idag men ack så fel jag ahde 1300 fanns det kvar :) sånt gillar vi. Det får gå till träningar osv den här månaden. Det jag köpte var:
  • Fleecetäcke med hals (vet ni hur svårt det är att få tag på? :P )
  • Förbygel (vanlig svart med silverspännen, tänkte köpa nån lite finare om jag märker att det funkar bra)
  • Ridhandskar, Roekl svarta
  • Tävlingsschabrak, vit med marinblått kantband och guld passpoal Mias RS
  • Två dressyrschabrak att ha hemma, ett marinblått och ett svart
  • Tröja, Gersemi
  • Dressyrspö
  • Pannband, blått "blingbling"
  • Shockemöhle träns (dock passade det inte så jag får åka till Svensk ridsport och byta det)
  • Dressyrskydd Catago, svarta
  • Mylerbett, vet dock inte vilken modell, såg inte det någonstans men bild kommer
  • Groomingbag (min ryktlåda har sett sina sista dar vill jag lova)
  • Lädergrimma, svart
  • Skrittäcke i ull, grått med ljusblått kantband och silverfläta vid svansen
  • Stigläder till dressyrsadeln
  • Dressyrgjord
Hmm jag tror det var allt, men jag kan inte lova att det var det :P men isf kommer jag på det imon när jag packar upp och tar kort :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Så du köpte ditt vita schabrak till slut ^^ Ser fram emot att se bilder på allt, håller med om att din ryktlådas glansdagar är över.. ;)

Om du ska till svensk ridsport så kika om de har Bristol där, är nyfiken på att veta hur bred nosgrimman är. Har hört att den är väldigt tunn så jag kanske specialbeställer samma träns men med annan nosgrimma ^^

Postat av: Elin

Mycket saker du köpte..

Skönt att du hade mer pengar än du trodde kvar på kontot..

Det är inte ofta sånt inträffar.. Jag brukar tro att jag har mer kvar än vad jag har många gånger :(

2010-03-02 @ 23:08:32
URL: http://karisma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback