Gbg horse show

Laddade ju upp en bild för himla längesedan på vad jag behövde och på vad jag ville ha. Då sa jag också att den listan säkerligen kommer ändra sig 100 ggr om eftersom det elltid dyker upp nya saker man behöver/vill ha och att man redan har hittat vissa saker som man planerade att köpa. Min inköpslista är ganska lång och hoppas att pappa ska hjälpa mig lite när det gäller saker jag faktiskt behöver. Listan ahr som sagt ändrats och jag ahr fyllt på med ganska många saker faktisk men jag får se och prioritera när jag väl är där och se vad som är mest värt och bästa fyndet. Men följande saker står på min lista (ej i ordning):


  • Vad: Innetäcke, jag behöver ett thermotäcke att kunna ha under Cagas utetäcke vid kalla dagar.
    Önskemål: Helst ska det vara marinblått, gärna med röda kanter.

  • Vad: Ett skritttäcke i ull
    Önskemål: Även det ska vara marinblått. Jag får se vad det blir för kantband.

  • Vad: En förbygel
    Önskemål: Ska sitta bra, vara svart samt att det är ett stort + är om den är snygg.

  • Vad: Dressyrskydd, behöver verkligen ah några skydd i dressyren, vad för modell återstår dock att se.
    Önskemål: Enkla att använda och göra rent, svarta och ge ett bra skydd samt stöd.

  • Vad: Dressyrspö
    Önskemål: Lagom längd, vill ha ett som inte rä för långt, men det ska fortfarande vara lätt att använda.

  • Vad: Lädergrimma
    Önskemål: Mjukt läder och självklart vill jag att den är snygg. Ganska smäcker variant.

  • Vad: Träns
    Önskemål: Ett med achengrimma, ganska smalt, smäcker modell. Lutar åt treadstone eller Schockemöhle.

  • Vad: Dressyrschabrak
    Önskemål: Behöver ett par st så relativt billiga, men bra passform såklart. Gärna marinblått/svart/grått.

  • Vad: Tävlingsschabrak, dressyr
    Önskemål: Vitt med marinblått kantband och gultpasspoal. Kanske får beställa ett men jag får se.

  • Vad: Tröjor
    Önskemål: Både tjocktröjor och tunna tröjor. Hoppas på fynd, gärna från Kingsland/Shockemöhle.

  • Vad: Vita helskodda ridbyxor
    Önskemål: Bra passform, och gärna i något material som stöter bort vatten något.

  • Vad: Hjälm
    Önskemål: Charles Owen Wellington classic
Jag tror det var allt :) men det dyker säkert upp mer saker och andra kommer falla bort. Jag kommer iaf garanterat hänga en del på Charlies :D älskar verkligen dem på mässor, finns inga som har så bra rea och mässpriser.

När ska ni dit? Vilka montrar ska ni besöka och avd ska ni fynda? :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Vi ska se lördagens föreställning nu med :D

Vi måste träffas & shoppa lite tillsammans tkr jag ;)

Postat av: Emily

Sv: Ush ja, sådant är för trist :/



Ja vi hittade biljetter på en hästnet-annons faktiskt så man får ganska bra platser med :) typ rad 15.

2010-02-08 @ 13:47:38
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Rebecka- Dressyren

Sv: Hahha eller hur det får man hoppas ;) Åh herre vilken iköpslista:o;)

2010-02-11 @ 12:00:17
URL: http://dressyren.webblogg.se/
Postat av: fridan

:D:D fin blogg!! vilken dag ska du till gbg horse show?

2010-02-12 @ 22:58:10
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Sofia

så jäkla billigt är det ju inte på mässan. är ungefär samma priser som i affärerna, så fynda kommer jag nog inte göra. men ska dit torsdagen och försöka hitta ett snyggt tävlingstäcke :)

2010-02-14 @ 16:11:39
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

Du ska vara glad över att du vill ha vitt schabrak med guld och marin, det finns överallt! Men jag fick elta hur länge som helst för att hitta ett vitt med marint och silver till ett hyggligt pris :)

2010-02-24 @ 13:53:30
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback