Vila

Idag fick Caga vila, mest för att jag kom hem så sent och även för att jag vill rida imon för sen får jag ju inte rida på 3 dar eftersom jag då är i London. Annars kommer jag bli på tok för ridsugen :P Så jag var bara dit en snabbis idag, han med massa mys också. Tanken var att jag skulle plugga när jag kom hem men jag känner mig så sjukt seg i huvudet. Så jag får se om jag får något gjort.


Imon blir det uteritt fär hela slanten, det är så mycket snö ute så jag tänkte att Caga skulle få jobba på en av ängarna i närheten :) Det kommer hon nog tycka är både jobbigt och roligt. Tycker det är lika bra att rida ut när det är bra väder och snö eftersom jag vet att hon nog mest får gå i ridhuset i helgen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback