Dressyr + bus i snön



Eftersom det blev dressyr i manegen igår (det gick både bra och dåligt, ibland gick hon kalas och ibland bara knäppte hon av och hängde i handen, samt att hon var relativt okoncentrerad) så blev det dressyr på en av ängarna i närheten och även lite bus idag igen :P man får ju passa på så länge snön faktiskt ligger kvar, så sällan som det är snö här :P

Det var iaf toppenmysigt och mamma var med och fotade lite också, fast jag tyckte lite synd om henne för hon var lagom frusen och sådär efteråt. Samma sak med Ludde, han är ju så liten så när det blir så kallt står han mest och darrar. Det går bra så länge han rör på sig men annars blir han snabbt kall. Caga var fin idag dock avr hon lite hängig och aningens framtung (vilket jag aldrig känt på henne innan) och jag försökte verkligen sätta henne på bakbenen men icke sa nicke, stundtals var hon fin och bärig men jag tor hon tyckte det var lite jobbigt att arbeta i snön. Caga är ju vanligtvis ganska markbunden (tyvärr) så hon får ju verkligen ta i nu när det är snö. Så jag tror hon fick lite mjölksyra ett tag. Tänkte bjuda på några bilder också, dock inte så många för det tar alltid så himla lång tid att ladda upp dom ;)



Kommentarer
Postat av: Emily

mysbilder ^^

Postat av: Elin

Härliga bilder :)

2010-01-09 @ 18:22:58
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Postat av: Mikaela Jonsson - En juniors vardag!

Vilken snygg häst du har! Vad speciellt med en vit häst och mörk man och svans.. Det kunde gärna min fått haft :) Ha de super kram mikaela ;)

2010-01-09 @ 23:03:30
URL: http://bugzilady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback