:(

Caga hade ett sår idag, det var blod över hela benet när jag hämtade henne så jag var totalt chockad. Dock så såg det ju mycket värre ut än vad det va. Ett sår på insidan av vänster bak, högt upp så jag vet inte hur hon och Cassandra hade lyckats (cassandra hade också sår så vi antar att dom har haft en liten fight, händer ibland, dock väldigt sällan). Såret var mer ett rivsår med som en liten flärp om ni fattar vad jag menar :P men det var iaf väldigt ytligt. Så det blödde en del (det hade antagligen hänt strax innan jag kom), men jag sköljde och gjorde rent det så mycket som jag fick för hon ömmade en del. Det var aningens varmt och svullet runt omkring så jag smörjde även med lite kylgel och det tror jag hon tyckte var skönt :) men hon haltade ju som sagt inte iaf vilket var skönt men hon får nog vila i ett par dagar iaf eftersom det sitter så pass dumt att det säkerligen kommer gå upp om hon ska röra messa på benet. Hoppas hon är bättre imon!

Kommentarer
Postat av: Emily

aj :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback