Hästlös

Japp det är jag idag, och det rent ut sagt suger att vara hästlös på sig lediga dag :( men som sagt så ska jag plugga och jag måste verkligen det, vill inte komma efter mer än vad jag redan gjort. Jag ska klara matematiktentan del 2 och jag ska klara den sista fysiktentan i vågrörelselära (även om det ser mörkt ut). Jag SKA. Men visst är det lite extra surt att inte kunna rida när man är ledig och det är superfint väder verkligen :( men avd ska man göra. Jag är väldigt tacksam att Marina kunde ta Caga två dagar den här veckan :) hon är verkligen guld värd. Och som sagt komemr jag få en kanonfin häst på fredag :D Jag försöker alltid se det positiva i allting och den här gången är det att det faktiskt är Marina som ska rida henne och det är faktiskt ren lyx :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback