Ingen ridning


Jag och Caga på julafton på fälttävlansbanan
:)

Igår blev det ingen ridning faktiskt. Egentligen skulle jag ha ridit men i förrgår gick ridningen verkligen skit och Caga kändes ganska matt och trött på ett sätt som hon inte gjort innan så istället för att bråka med hene så lät jag henne vila så jag hoppas hon är fit for fight igen. Vi har ju haft lite feber i stallet igen (vi vet verkligen inte vad det är som spökar) men hon var iaf feberfri men en extra dags vila gör ju itne så mycket. Jag vill hellre jobba när jag får tillbaka min positiva häst igen, med egen bjudning så att man har något att jobba med. Så idag hoppas jag att tösen min är lite piggare för tanken är att vi ska hoppa för Sandra idag kl 3 så jag hoppas inte på någon feber eller dylikt :)

Mamma följer nog med och filmar förhoppningsvis så film kommer i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Emily

mysig bild :) tänk vad skoj Prins hade tyckt det var med en terrängbana!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback