cykling

Har börjat komma igång och träna igen, efter den sega och långdragna förkylningen. Så idag fick jag lite ryck på eftermiddagen och bestämde mig för att ta en cykeltur. Cyklade en ganska bra bit, skulle tro någonstans på 6-7 km. Ludde var med i cykelkorgen (japp han älskar det) så vi gjorde ett stopp i särö västerskog för en promenad på ca 15 min. Ludde var riktigt nöjd över att få åka i korgen på väg tillbaka. Cyklade på i ett friskt tempo och var riktigt glad över att jag kunde hålla i tempot hela vägen. Men jag var ganska mör i benen när jag kom hem. Så för att undvika så mycket träningsvärk som möjligt imon så stretchade jag riktigt noga. Får hoppas på det bästa :) turen var skön och uppfriskande. Får se om det blir samma sak imon eller om det blir en joggingtur istället...

Bustroll!

Kommentarer
Postat av: Emily

Aww vad söt bild! ^^

Postat av: Lina

Åh söt! men vad är det för ras? :P

2010-07-31 @ 11:39:49
URL: http://liincake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback