dagens pass

Var: Ridhuset
Tid: ca 50 min

Fortsatte träna på sakerna från i fredags. Gick ganska bra. Lite jobbig var hon i början men det släppte efter ett tag. Traven blev i slutet kanonfin och jag övade lite halter som även dom blev riktigt bra till slut. Hon gav mig ett jämt stöd i båda tyglarna och arbetade på bra. Bakbenen var under henne istället för 3 mil bakom. Jobbade också mycket förvänd galopp, det var inte lika bra som i fredags men helt okej efter ett tag. Arbetade flera ggr med den och i höger blev den slutligen riktigt fin, vänster lite si sådär. Hon blev lite fyrtaktig, men det tror jag mest berodde på att hon var trött. Jag travade ganska länge och krävde hela tiden saker av henne. Så hon får klart godkänt idag. Jag behöver dock öva på min TOTALT kassa sits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback