gårdagen

Var: Ridhuset
Tid: ca 30-35 min

Caga var absolut inte på humör. Tanken var att vi skulle fortsätta jobba på framåt och enkelare hitta bjudning och stöd. Men Caga var vrång och ville mest jobba ihop-krullad och bakom lod med bakbenen kvar i kina. Hon var inte sammarbetsvillig för 5-öre, och trots att jag försökte höra Amandas ord i mina öron och göra som hon sagt i fredags så ville inte Caga alls. Så jag blev mest sur faktiskt. Fick till lite okej till slut efter ca 30 min och då gav jag mig sen. Det var galet varmt och hon var inte positiv så då finns det ingen anledning till att rida mer. Arbetade mest på volter och fyrkantsspåret för att få henne att lyssna och ta stöd i bettet och tänka framåt, det gick ju sådär som sagt men det är bara att ta nya tag. När Caga inte vill vara med så vill hon inte, då finns det inte mkt att göra tyvärr. Tänkte se om Amanda har någon tid för mig imon :)

Filmen från förra träningen kommer upp ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback