lördag = förhoppningsvis falsterbo!

Jag har övertalat pappa, så på lördag blir det förhoppningsvis en visit i falsterbo :) trodde inte jag skulle komma ivåg i år men skam den som ger sig. Blir visserligen bara en dag men det är bra mycket bättre än ingenting :) gött! Får se om vi bara tar entré-biljetter eller om vi tar läktarplatser, får se lite. Jag är nöjd så länge jag får se lite shower och gå runt lite på mässan (bäst av allt, mest för att det är så otroligt mysigt att den är utomhus) och kolla på saker! Så jag ska prata med pappa imon igen och se vad han tycker men japp det blir nog en liten tur på lördag :D

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad skoj :D Då ses vi ^^ behöver min shoppingkompis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback