ny sadel

Vi kom hem med en ny sadel idag :) Kändes kanonbra. Blev lite dyrare än vad vi hade tänkt men inte så. Det får bli lite mindre onödig shopping i falsterbo istället. Man kan inte få allt och idag prioriterade jag en ny ordentlig dressyrsadel. Det blev en Prestige Modena. Helt underbar, tänkte dock skriva om den i ett inlägg tillsammans med min andra sadel. Det inlägget kommer förhoppningsvis upp senare ikväll eller imon :)

Innan vi kom iväg idag så trodde jag att jag skulle ge bort min häst. Samma sak som i söndags, hon totalt vägrade att kliva på transporten, och saken är den att hon inte är rädd utan bara dummar sig. Dumma, dumma häst! Hoppas verkligen det har med brunsten att göra och att hon blir bättre igen sen. Fick till slut lockat in henne med extra god mat (läs: Ackes müsli), men det känns ju inte heller bra, men hellre det än slag och våld! Hoppas som sagt att det blir bättre så fort hon slutar brunsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback