svante

Imon kommer svante igen och kolla igenom Caga, Sandra trodde att det skulle vara Cagas tur någon gång runt 11-tiden. Så efter det så får ni veta hur det gick. Hoppas verkligen att hon har blivit lite bättre för jag har varit riktigt duktig med stretchingen och jag har inte använt dressyrsadeln mer än när jag tävlat så hon borde inte ömma i ryggen heller. Så jag hoppas verkligen vi ska gå åt rätt håll iaf.

Sen på onsdag så bär det av till Horse Farm så vi äntligen får kollat upp sadeln. Tror inte den ligger speciellt bra längre men man kan ju aldrig veta, annars får det bli att hitta en ny! :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Det gick inte kommentera i inlägget under så jag skriver här.

Vad tråkigt att Caga var så stökig på tävlingen :( Nästa gång vill jag hänga med igen ;) Och duktigt att du körde ;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback