sventebesök

Svante var som sagt här tidigare i förmiddags. Han var hur glad som helst för han behövde inte ens känns på Caga för att se hur fin hon hade blivit :D yes! Han tyckte hon hade blivit kanonfin, en helt annan häst, hela hennes kropp var annorlunda. Sen klämde, drog och tryckte han lite osv, och allt som fanns kvar var en liiiten stelhet bak, men det var allt! Känns så himla, himla bra! Han berömde mig för att jag bara hade ridit barbacka för ny var hela överlinjen näst intill perfekt, och det underlättar när vi ska kolla på sadel, att ryggen är där den ska vara och inte nersjunken pga av en dåligt liggande sadel för då kommer även den nya ligga fel efter väldigt kort tid. Jag var iaf helt lyrisk och fick en guldstjärna av Svante. :) Han tyckte det var så otroligt roligt att man kunde se så mycket skillnad på så kort tid. Så jag ska se hur hon känns nu men så får vi se, det kan bli så att vi går på ett återbesök till för att verkligen se att allt är borta :)

Så nu återstår bara en sadel, som vi förhoppningsvis hittar på onsdag! :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Åh vad härligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback