Ånglok

Var: Gräshagen
Tid: ca 40 min

Idag avr Caga ett ånglok, hon struntade fullständigt i mig och mina hjälper. Hon tuffade på som att jag inte fanns. Med andra ord sjukligt stark och envis som tusan. Det var bara galopp som gällde. Helst skulle det gå riktigt fort också, vad jag menade med samlad galopp eller avbrott kunde hon inte förstå. Gjorde en del övergångar, lite sidförande samt 10 och 15-meters volter. I slutet blev hon faktiskt ganska fin, dock fortfarande väldigt pigg och stark, men det kan man få vara ibland :) I galoppen blev hon riktigt fin efter ett tag, speciellt i högergaloppen. Superfin verkligen! Tror hon mest tyckte det var superkul att komma ut och rida lite, så vi busade lite i slutet faktiskt när jag fått henne dit jag ville. Blev en hel del galopp idag eftersom Svante sa det, och det var skönt tyckte vi båda två :) Ganska svettiga blev vi båda två, trots att jag red relativt sent :P

Caga var mer än nöjd när jag hämtade henne idag :) gräs är gott!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så söt hon är =)Så vacker!

Postat av: Emily

Så söt är hon :)

2010-06-02 @ 22:23:26
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback