Dressyr

Var: Ridhuset
Tid: ca 50 min

Caga var kanonfin idag. Duktiga, fina, underbara häst. Gud vad jag älskar henne. Hon gick som en klocka, igår var hon ganska hemsk faktiskt men det vägde hon upp idag. Helt totalt underbar. Red igenom LB:3, hela programmet och hon gick som en klocka. Avbrotten och halterna var kanonbra, likaså fattningarna! Jag svävade på moln ett bra tag efteråt. Det enda som kanske går att klaga på är travökningarna, men jag har så svårt att sitta i, i vanliga fall, barbacka är det ännu sämre :P Men Caga skötte sig kanonbra, hon försökte verkligen idag och hon ansträngde sig :) kändes kanonbra.

En tråkig sak är att det ser ut som om både Helene och Catrin blivit bortlottade från LA:3 den 19:e så då blir det nog inte lastbil tyvärr :( segt som tusan men vi får väl se om några stryker sig kanske men det ser ganska mörkt ut tyvärr :(

Kommentarer
Postat av: Emily

Nu fick jag ridabstinens haha! Surt att bli bortlottad :( tur inte du blev det iallafall!

Postat av: Tess

Man blir så glad dagarna det går bra!

2010-06-13 @ 23:59:12
URL: http://tessalse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback