Dressyr

Var: Paddocken
Tid: 35-40 min

Idag blev det dressyr i paddocken, ett ganska kort men intensivt pass blev det. Detta eftersom jag fortfarande ska galoppera mycket, jag brukar ju inte vilja det men nu är galoppen så himla trevlig så jag galopperar mer än gärna :) I början avr hon lite ovillig och stark, men efter mycket övergångar och sidförande övningar så blev hon riktigt fin :) Duktiga häst! Var riktigt nöjd med henne idag, var ibland och tjafsade i galoppen bara men det är precis efter hon går sådär perfekt och då märker man att hon i första hand är trött. Så överlag idag var jag väldigt nöjd. Red galoppdelarna från LA:1 några ggr också, det vill säga 15 m volt och sen halvt igenom och förvänd galopp :) i början avr det lite si sådär men de sista gångerna var det kanon :D Känns väldigt bra inför söndag faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback