Dålig fantasi

Jag har så otroligt dålig fantasi på vad jag ska rida nu när det inte går att rida ut. Visst, vi kan harva runt i manegen för vi har tur att vi har en men jag känner ju hur otroligt uttråkad Caga blir. Och när hon blir det blir hon sjukt tråkig och jobbig att rida. Hon blir stark, tittar på allt, vill inte ställa igenom och hänger i handen. A typ så kul är det, och jag ahr märkt att hon är lite uttråkad nu men samtidigt kan jag inte skritta ut typ varannan dag för då får hon överskottsenergi och tappar kondition istället. Sjukt segt men man får väl göra det bäst av situationen :) Sen kommer vi aldrig igång med hoppträningarna helelr vilket är lite segt, men jag funderar på om jag ska ta med mamma lite senare ikväll och se om jag kan hoppa lite idag. Hon kanske vill hjälpa till lite, för Caga behöver ju som sagt hoppas regelbundet. Så jag hoppas att hon har lust. Då kanske hon kan filma liteockså, det var länge sedan :) 


Kommentarer
Postat av: Emily

Inte kul när man får idétorka :P

Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorryttare- Vinn ett regntcäke från Haglunds och ett armband från Cocoo.se!

Sv: Jag ska läsa matte C nästa år :) Grejen är att vi har allt på engelska också så det är dubbelt så svårt :/

2010-03-10 @ 18:41:45
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: daniella och rebecka

ÅÅÅ VA GULLIG HÄST !! hahha själv e jag as rädd för hästar , men dom e fina och kolla på

2010-03-10 @ 21:47:14
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback