Dröm

Igår gick Caga som en dröm mer eller mindre hela passet. Jag har gåshud när jag red, är det verkligen normalt? Jag red lite dressyr i ridhuset och hade tänkt rida igenom vissa delar från LA:1. Dock kändes hon så himla fin så jag valde att rida igenom hela programmet istället, jag gjorde det mest för att se vad vi fick lite svårigheter. Men ack så få svårigheter det fanns, Caga dansade igenom manegen, underbara häst! Jag var helt lyrisk efteråt. Det enda man kan klaga på var väl min form på 10-metersvolterna i trav och möjligen att skänkelvikningarna inte var helt perfekta men hon försökte verkligen och kämpade. Duktiga häst. Avslutade med att öva lite mer volter och skänkelvikningar för att sedan ge mig eftersom jag var så nöjd. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad härligt det lät :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback