Silverjon och en horisontell luftkuddebana

Uppdateringen har varit riktigt usel och det beror helt enkelt på det som nämns i rubriken. Så sjukt mycket pluggande att jag nästan ahr dött, när jag inte har pluggat har jag bara varit i stallet och typ sovit eller ätit. Jag har alltså inte haft så mycket till liv på sista tiden och så kommer det förbli i ca 1 och en halv vecka till tyvärr :( så det kommer vara ganska kass uppdatering men jag ska försöka göra så gott jag kan :) men efter det börjar jag blogga mycket mer igen.

Vi gjorde dock en rolig sak i fredags, vi bokade äntligen resan till Turkiet :D :D :D blir samma ställe och hotell som sist, Icmeler på Prince hotell, skillnaden är att vi blir lite fler som åker. Min älskade Danni hänger på (fatta hur mycket kul vi kommer ha med milkshakes, drinkar, glass, sol, bad, ÖL och fester) och nu ser det ut som om även Iris tänker hänga på :) jag åker med helt gäng av dom som står mig allra närmast. Det kommer bli bäst jag känner det på mig, förra gången var ju totalt underbar och denna kommer inte bli sämre. Om ni ska åka till Turkiet åk till Icmeler och bo på Prince eller iaf besök deras restaurang och bar :) Helt galet underbara människor och underhållning och massa go mat :D Vi beger oss iväg den 21 maj :) sist var det iaf helt perfekt väder och lagom varmt under den perioden så vi hoppas på det den här gången också. Jag gillar inte när det blir för varmt utan ca 25 grader i skuggan räcker gott och väl för min del då är det iaf 30-35 grader i solen, mer än så och jag dör.

Jag längtar som tusan till maj som ni kanske förstår, men det är bra att ha en morot så man kämpar vidare i skolan. Nu har vi något att se fram emot och när vi kommer hem är det bara en tenta kvar (typ 5 dar efter hemkomst så vi kommer få plugga lite där nere men det är helt okej, man läser ju ändå något på stranden), sen är vi klara :D underbart! Sen hopaps jag att jag och Danni ska åka iaf en vecka till London i augusti, och förhoppningsvis hinna hyra bil och åka runt lite, skulle ju helt vilja vara borta i typ 1,5 veckor så man kan åka en liten roadtrip till skottland också :D Hopaps massor på det jag.


Tänkte visa lite bilder från förra resan som alltså var i maj förra året :)

  




 


 

   

 


Kommentarer
Postat av: Emily

Åh härligt att åka utomlands! :) det var så länge sedan jag var där det var varmare! Säkert 02-03 eller nått :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback