Utmaning

Jag har blivit utmanad av Fredrika Källström

Så här går det till...

-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han lr hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de
är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 speciella saker om mig:

1. Jag skulle inte kunna leva utan raggsockar på vintern, bäst är dom mormor stickar :)
2. Linn och jag funkar så bra ihop när det gäller att kolla på film eftersom vi båda vill inta extrema mängder godis under tiden (det är nästan huvudpunkten under kvällen)
3. Jag älskade att jobba på Arkitektkopia med Danni och saknar det dagligen.
4. Var en otroligt ambitiös tjej i skolan frams tills nu, för nu är allt bara tråkigt och svårt.
5. Saknar sommararna med Linn så mycket att jag är villig att göra vad som helst för att få dom tillbaka.
6. Jag vann min första stilhoppningstävling, då var jag runt 15 år och jag höll på att ramla av (domaren måste ha missat detta) så jag var måttligt chackad när jag fick reda på att jag vann :)

Jag utmanar:

Emily
Olivia
Frida
Jenna
Sara
Elin

Kommentarer
Postat av: Freddi

rätt kul grej, faktiskt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback