8900 steg och 1,5 h senare

Ludde och jag är ganska så döda! Har ju inte Caga idag så jag fick motionera på annat sätt idag, lite emr än vanlig vardagsmotion. Så Ludde fick hjälpa till med det :) Blev en riktigt lång runda, och då ska ni veta att det var riktigt rask takt varvat med joggning och det tog 1,5 h :P men det var riktigt slönt, vädret är fint dessutom så vi är ganska nöjda med vår bedrift faktiskt. Fick en liten chock när jag insåg hur många steg det faktiskt var... Nu kan vi med gott samvete slappa och se på en film tillsammans med lite B & J glass :D


Bäst!

Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

ja jag har exakt samma problem som dej! underlagskänsliga hästar är inte kul ;)

Postat av: Emily

Vad härligt det lät! (inte minst biten med glassen..)

2010-05-10 @ 18:13:58
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så söt hund =)

2010-05-11 @ 17:08:33
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback